MINDFULNESS IN ECHIPA TA

 

 

            

Oamenii sunt inima si creierul oricarei companii. Este demonstrat clinic faptul ca antrenamentul Mindfulness practicat in echipa ajuta oamenii sa elibereze tensiunile, sa se accepte si  sa isi armonizeze relatiile, sa fie mai productivi si mai putin reactivi. Foarte multe companii care au adoptat deja conceptul mindfulness, au raportat reduceri semnificative ale stresului, un climat de lucru mai armonios, reducerea absenteismului, solutionarea mai rapida a problemelor, focus mai bun pe prioritati si obiective. Printre acesteea se numara companii precum Google, Apple, Deutsche Bank, Yahoo, McKinsey, Procter&Gamble, Transport for  London, Toyota, Samsung, sau LG.

Ce este mindfulness?

Constientizarea deplina a starii prezente, cu intentia si atentia orientate spre Aici si Acum, mai degraba decat catre regretele trecutului sau grijile asupra viitorului, inseamna a trai mindful si conectat la Sine.

Ce NU este mindfulness?
NU ESTE atunci cand esti distras, pierdut in ganduri despre ce s-a intamplat in trecut, sau ce urmeaza sa ai de facut, impovarat de emotiile generate de aceste ganduri.
 

Citeste aici Cum gestioneaza stresul cei de la Google

 

Tehnicile mindfulness se bazeaza pe eliberarea mintii de gandurile asupra trecutului si viitorului, pe conectarea la momentul prezent si potentialul pe care acesta il ofera. Desi mintea noastra este adeseori plina pana la refuz si nu poate fi total libera de ganduri pentru multa vreme, prin exercitiu putem sa ne cream un 'spatiu de liniste', in care sa ne observam cu atentie si detasare gandurile si emotiile, in timp ce acestea devin coerente. Dupa o sesiune mindfluness, oamenii afirma ca se simt mai calmi, mai conectati la mintea si corpul lor, sunt mai atenti, mai energici, se concentreaza mai usor, se simt mai toleranti si eliberati de stres si emotii negative.  

 

BENEFICII
  • - reduce stresul, diminueaza starile conflictuale si armonizeaza relatiile
  • - imbunatateste comunicarea si ascultarea
  • - permite tolerantei sa isi faca loc in relatii
  • - creste stima de sine
  • - creste increderea in coechipieri si responsabilitatea fata de ceilalti
  • - permite distingerea mai clara a prioritatilor si a lucrurilor cu adevarat importante
  • - reduce sentimentele de neputinta, oboseala si riscul imbolnavirii
  • - ofera claritate, o mai buna concentrare si focus asupra obiectivelor
            

Daca vrei sa oferi echipei tale oportunitatea de a fi mai productiva, mai creativa si de a aduce plus valoare in relatii, ofera-i o sesiune de mindfulness.

Contacteaza-ne pentru detalii