Forta de vanzari a unei companii constituie o elita ce trebuie antrenata sa isi depaseasca mereu limitele. Personalitatea, abilitatile si competentele sunt fundamentul pe care construim profilul de succes in vanzari. Peste acestea insa, comportamentele educate si resorturile de motivatie completeaza portretul profesionistului, conducandu-l catre EXCELENTA.
Abordam vanzarile din perspectiva clientului. Fie ca este vorba de B2B, sau B2C, clientul este pilonul in jurul caruia ne construim vanzarea. Prin trainingurile noastre, antrenam forta de vanzari in abordarea competitiva a relatiilor cu clientii, prin intelegerea acestora, punand accentul pe nevoi, comunicare, relationare, ascultare, raportul Pareto (80/20) in pregatirea vanzarii, anticiparea, influentarea si chiar crearea necesitatii de cumparare, avantaje reciproce si viziune in dezvoltarea relatiilor. Suma de abilitati si competente dobandite este consolidata post training, prin teme practice, sesiuni de field training si crearea de sisteme de masurare interna a rezultatelor 'on the job'. In sala de curs, participantii au parte de 100% actiune si interactiune, prin exercitii practice, role play-uri, simulari si debriefinguri, transpunand cunostintele si instrumentele de lucru dobandite in situatiile cu care se confrunta in practica reala. sunt confruntati cu temerile, ariile de imbunatatire si zonele de confort care ii franeaza in obtinerea rezultatelor asteptate.